7.5.2010

(melkein) Kaikkien kaveri

Olen tällä viikolla saanut kotiin kaksi aika erilaista julkaisua, joissa molemmissa on mun haastattelu. Toinen on KaksPlus (vauvalehti) ja toinen on Nuori Keskusta — aika epäseksikästä!

Mutta sepä onkin niin hauskaa, että nämä mun hommat kiinnostaa hyvin erilaisia kohderyhmiä, hyvin erilaisilta kanteilta. Se on tosi virkistävää ja avartavaa. Vaikken poliittisilta ajatuksiltaan keskustalainen olekaan, ja vaikken usko suurkuluttavani vauvalehtiä elämäni missään vaiheessa, on musta tietenki tärkeää, että molempia medioita kiinnostaa julkaista kemikaali- ja ekoasiaa, tietty! Myös muotiblogeissa on alettu tiedostaa, ja se on musta ihan erinomaista. Kyllä tää maailma tästä kaverit vielä paremmaksi muuttuu, askel kerrallaan... Vaikka kin se olisi aluksi vaan se muki.

Nuori Keskustasta on pointattava hauska asia: mun mielestä lehden kannen otsikoiden asettelu on vähän kyseenalainen...

... mä en siis ole keskustan "puolueen tulevaisuus". Enkä ole messiaskaan.

Mutta tykkään olla tekemisissä hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Mä innostun ihan yhtä paljon siitä, että "tirripaisti-Rainer" soittaa meidän radio-ohjelmaan ja kertoo läskin olevan superfoodia, kuin siitä, että überihanat ja trendikkäät nuoret naiset innostuu mun uushippijutuista jopa niin paljon, että ne hakee mun äitiyslomasijaiseksi. Se tuntuu tosi kivalta. Haluankin muuten tässä kohtaa kiittää kaikkia mun paikalle hakeneita, etenkin tänään saamani videot lämmitti sydäntä kovasti!

Nyt vielä hilauksia huomiseen ohjelmaan. Kuullaan radioaalloilla!

3 kommenttia:

HW kirjoitti...

Hienoa, että Kaksplussassakin ovat tarttuneet aiheeseen!

Jenkkiläinen Mothering Magazine on muuten hyvä luomuhenkinen vaihtoehto ns. mainstream-vauvalehdille! Lehdessä on aika perusteellisia ja hyviä artikkeleita lähteineen, tällaisia juttuja on ollut mm. BPAsta ja ftalaateista ainakin jonkin verran. Lehden voi tilata myös ekologisena digiversiona. :)

Honey kirjoitti...

Hei ja kiitos linkityksestä! Ettei syntyisi virheellistä kuvaa etten ole arkielämässäni kiinnostunut ympäristöstäni yhtä ekomukia enempää, selvennettäköön ettei tyylipainotteisessa blogissa tule välttämättä avanneeksi aivan kaikkia kulutustottumuksiaan. Lajittelen jätteeni, kierrätän eteenpäin kaiken mahdollisen käyttökelpoisen, suosin ruokaostoksilla kotimaista ja luomua, syön punaista lihaa ja kanaa enää joskus ulkona, käytän ekosähköä ja olen vaihtanut autoilun julkisiin ja Jopoon. Muoti ei ole harrastuksista ekologisin, mutta omissa hankinnoissani pyrin suosimaan kertakäyttökaman sijaan niin aikaa kuin käyttöä kestäviä asioita, joka viihtyvät kaapissani vuosia. On ilman muuta paljon asioita joissa voisi vielä parantaa, mutta olen mielestäni hyvässä alussa ja menossa parempaan suuntaan.

Aurinkoista kevättä ja onnellista odotusta!

Cheers,
Stella

www.parasaikavuodesta.com

Noora kirjoitti...

... juuri siksi linkkasinkin nimenomaan sun blogiin :)

Suositut tekstit